جایگزین مناسب برای Histats

جایگزینی مناسب برای Histats

تجربه شرایط خاص چند روز گذشته برای من و خیلی های دیگه تا حدی شبیه حس سرآشپز یه رستورانه که اصلا نمیدونه کسی دستپختشو مزه میکنه یا نه!

با گذشت تقریبا یک هفته از غیرفعال شدن سیستم مشاهده ترافیک وب سایت Histats و آزمودن بیش از 10 سرویس خارجی و داخلی مشابه، به نظر میرسه اغلب این سرویس های مشابه پرداختی هستن و یا اینکه امکانات محدودی به کاربر میدن. این در حالیه که نیاز به ارتقاء در سرویس های مشابه وطنی به شدت دیده میشه.

در این بین، تنها به یک مورد مناسب به اسم پیویک یا Piwik با امکاناتی قابل قبول برخوردم. در واقع پیویک یه اسکریپت خود-میزبان هست که با نصب شدن روی هاست یا سرور شما، کاری مشابه Histats انجام میده. طی دو روز گذشته که به طور رسمی داریم از این ابزار استفاده میکنیم، نتایج قابل قبولی ازش دیده شده و تا حدی فرا تر از انتظار. حال که این مطلب صرفا جهت اشتراک یه تجربه ی خوبه و قصد ندارم وارد جزئیات امکانات پیویک بشم. به عقیده اعضای تیم ما، پیویک جایگزین مناسبی برای Histats هست. پیشنهاد میکنم با نسخه دموی آنلاین پیویک کار کنین. مطمئنم شما هم به تجربه مشابهی میرسین.

+ بروز رسانی:

برخی دوستان اعلام کردن که مشکل امار گیر histats.com حل شده؛ درواقع این سرویس طی 3 روز گذشته ( از 20 بهمن ماه ) تنها در بعضی ساعات فعال شده و این مساله در تصویر زیر به وضوح دیده میشه.

جایگزینی مناسب برای Histats جهت رفع مشکل امار گیر histats.com

جایگزینی مناسب برای Histats جهت رفع مشکل امار گیر histats.com

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *